X
Volg deze blog

Nieuws

Tacler Services bundelt krachten gespecialiseerde AGF-dienstverleners

Tholen – Na FreshPlaza en tacler is er nu: Tacler Services. André van der Wiel, pionier van FreshPlaza en tacler, introduceerde het online AGF-communicatieplatform tacler in 2011 in samenwerking met AGF/FreshPlaza. Inmiddels zijn er maar liefst 4.000 leden bij dit communicatienetwerk aangesloten en start hij zelfstandig de aanvullende dienst Tacler Services. Gerenommeerde specialisten als Atradius, ABN AMRO Commerical Finance, XOLV en HDG the fruit consultants zijn al ingestapt om AGF-bedrijven van hun gespecialiseerde diensten te voorzien.

“Vanuit mijn Tacler-netwerk kreeg ik verschillende keren de vraag naar aanvullende diensten. Vaak fungeerde ik als doorgeefluik, maar ik merkte behoefte in de markt aan een dienstenplatform van betrouwbare partners. Met Klaas Kruise van Atradius en Menno van den Ende van ABN AMRO Commercial Finance als aanjagers van nieuwe samenwerkingsverbanden en ‘zwaargewichten’ als Jeroen Ottevanger van XOLV en Otto de Groot van HDG starten we met een kwartet aan vakkundige adviseurs. Daar worden er binnenkort een aantal aan toegevoegd”, verklapt Van der Wiel.

taclerpolis

Vlnr: Jeroen Ottevanger (XOLV), André van der Wiel (Tacler Services), Norbert Holthaus en Klaas Kruise (Atradius)

“Iemand als Jeroen kan een belangrijke rol spelen in de acceptatie van financieringsvoorstellen. Atradius biedt via de nieuwe Tacler-polis 10% korting aan nieuwe klanten bij een polisduur van twee jaar, ABN kan werkkapitaal opnieuw beschikbaar maken en HDG levert kwaliteitsonderzoek, waar ook ter wereld”, vertelt André, die zijn rol vooral ziet als die van verbinder om de bedrijven te matchen.

“Deelnemers krijgen gratis toegang tot de Tacler-database van 4.000 contactpersonen en daar zitten ook de grotere jongens in de branche tussen. Ik zal vooral het netwerk op de hoogte stellen van deze aantrekkelijke diensten. Doordat veel bedrijven via tacler nieuwe leveranciers en klanten hebben gevonden, heb ik wel van veel partijen het vertrouwen om de diensten toe te mogen lichten. En hoe mijn verdienmodel eruitziet? Dat kan variëren van een joint venture, een vaste bijdrage tot een provisie op het resultaat.”

“We richten ons allereerst op bedrijven met een hoofdkantoor in Nederland. De AGF-handel is internationaal, dus ik sluit niet uit dat we het concept ook met buitenlandse partners gaan uitrollen, maar dat is toekomstmuziek. Voor nu zullen we in ieder geval ook de internationale tacler leden benaderen voor de Nederlandse partners. Ik verwacht dat de diensten van Tacler Services vooral interessant zijn voor groeiende bedrijven in een omschakelingsfase. Dat kan gelden voor eenpitters tot bedrijven die al enkele jaren actief zijn. Grotere bedrijven hebben vaak hun lijntjes al uitstaan, maar een gesprek met deze dienstverleners is altijd waardevol”, besluit Van der Wiel.

Voor meer informatie:
André van der Wiel
Tacler Services BV
+31 (0)6 199 35 231
www.taclerservices.nl

Dit bericht verscheen eerst op 12-5-2015 in www.agf.nl.

Tags:

Reageer

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Misschien later